Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
wszystkie kategorie
Strona główna » SILNIKI SPALINOWE » Silniki z reduktorem obrotów » SILNIK SPALINOWY WEIMA WM230F-S 7.5KM Z REDUKTOREM OBROTÓW
SILNIK SPALINOWY WEIMA WM230F-S 7.5KM Z REDUKTOREM OBROTÓWSILNIK SPALINOWY WEIMA WM230F-S 7.5KM Z REDUKTOREM OBROTÓWSILNIK SPALINOWY WEIMA WM230F-S 7.5KM Z REDUKTOREM OBROTÓWSILNIK SPALINOWY WEIMA WM230F-S 7.5KM Z REDUKTOREM OBROTÓWSILNIK SPALINOWY WEIMA WM230F-S 7.5KM Z REDUKTOREM OBROTÓW
SILNIK SPALINOWY WEIMA WM230F-S 7.5KM Z REDUKTOREM OBROTÓW
SILNIK SPALINOWY WEIMA WM230F-S 7.5KM Z REDUKTOREM OBROTÓW
SILNIK SPALINOWY WEIMA WM230F-S 7.5KM Z REDUKTOREM OBROTÓW
SILNIK SPALINOWY WEIMA WM230F-S 7.5KM Z REDUKTOREM OBROTÓW
SILNIK SPALINOWY WEIMA WM230F-S 7.5KM Z REDUKTOREM OBROTÓW

SILNIK SPALINOWY WEIMA WM230F-S 7.5KM Z REDUKTOREM OBROTÓW

WEIMA

Dostępność: Niedostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 24 miesiące

Cena: 1 499,00 zł

Produkt chwilowo niedostępny w sprzedaży

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Silnik spalinowy WM230F-S 7.5 KM z wałkiem 20 mm ze sprzęgłem olejowym 1800obr/min. jest wyrobem znanego producenta i importera sprzętu spalinowego, firmy WEIMA. Silniki tego producenta charakteryzuje wysoka jakość użytych materiałów, oraz wykonania, niezawodność i długa żywotność. WEIMA tworząc silniki o większej mocy projektuje je od samego początku, w przeciwieństwie do innych producentów, którzy jedynie powiększają elementy. Dodatkowym atutem tych silników jest produkcja i montaż wszystkich elementów w jednej fabryce. Jest on odpowiednikiem silnika HONDA GX 160. Charakteryzuje go niski poziom hałasu, mniejsze wibracje, oraz niższe emisje spalin bez utraty mocy i wydajności. Został również wyposażony w czujnik oleju w celu zapobiegnięcia awarii silnika. Idealny do pracy w cięższych warunkach. Silnik posiada wałek z klinem o średnicy 19 mm. Główne cechy i zalety silnika: silnik górnozaworowy - sprawdzona konstrukcja OHV dokładnie wykonane elementy w celu zmniejszenia wibracji płynna regulacja obrotów dzięki specjalnej konstrukcji silnika został zmniejszony poziom hałasu posiada certyfikat CE w trosce o nasze środowisko silnik został wykonany w taki sposób, aby uzyskać jak najniższą emisję spalin chłodzenie powietrzem Łatwość w obsłudze i konserwacji: łatwe sterowanie przepustnicą układ zapłonowy TCI duży zbiornik paliwa, który zapewni nam możliwość dłuższego czasu pracy bez konieczności ciągłego tankowania baku duży korek szyjki wlewu, który ułatwi nam wlewanie paliwa łatwy dostęp do świecy zapłonowej - w przypadku awarii będzie możliwa łatwa i szybka wymiana wytrzymały rozrusznik ergonomiczna oraz łatwa w trzymaniu rączka linki rozruchowej

 

Silniki spalinowe ze sprzęgłem olejowym od 6.5 KM do 18 KM. Zależnie od modelu stosują w agregatach prądotwórczych, pompach wodnych, maszynach ogrodniczych i rolniczych, urządzeniach budowlanych i przemysłowych, łodziach. Podłączenie do nich skrzyni biegów jest niezbędne do zmniejszania obrotów silnika spalinowego o połowę w stosunku do maksymalnych obrotów silnika, dzięki czemu podwojony zostaje moment obrotowy na wale wyjściowym. Dzięki sprzęgle odśrodkowym wał wyjściowy skrzyni biegów zaczyna się obracać dopiero po wzroście prędkości obrotowej silnika powyżej biegu jałowego. Pozwala to bezpiecznie korzystać z zamontowanych mechanizmów obrotowych, ponieważ podczas uruchamiania silnika i pracy na biegu jałowym wał wyjściowy jeszcze się nie rozpoczyna swojej pracy.

W naszym sklepie państwo znajdą pasujący dla siebie silnik spalinowy i również akcesoria i części zamienne do silników spalinowych.

Sprzęgło olejowe to urządzenie redukcyjne i jest używane z silnikami wyposażonymi w wał wyjściowy o średnicy 20 mm o mocy od 6,5 do 7,5 KM. Urządzenie jest przeznaczone do zmniejszania obrotów silnika spalinowego o połowę w stosunku do maksymalnych obrotów silnika, dzięki czemu podwojony zostaje moment obrotowy na wale wyjściowym. Dzięki sprzęgle odśrodkowym wał wyjściowy skrzyni biegów zaczyna się obracać dopiero po wzroście prędkości obrotowej silnika powyżej biegu jałowego. Pozwala to bezpiecznie korzystać z zamontowanych mechanizmów obrotowych, ponieważ podczas uruchamiania silnika i pracy na biegu jałowym wał wyjściowy jeszcze się nie rozpoczyna swojej pracy. Wał wyjściowy ma średnicę 20 mm w silnikach 168F / 168F-1 / 170F / 170F-T (od 6,5 do 7,5 KM). Objętość miski olejowej skrzyni biegów wynosi 0,5 litra. Najczęściej zalecany jest olej SAE 10W40, ale jeśli urządzenie pracuje w ciężkich warunkach, zalecany jest olej przekładniowy 75W-90 co najmniej API GL-4. Zawiera zestaw śrub montażowych mocowania do obudowy silnika.



Dane techniczne

  • MODEL: WM230F-S
  • RODZAJ SILNIKA: jednocylindrowy, 4-suwowy, rzutnik zaworu (OHV)
  • UKŁAD ZAPŁONOWY: iskrownikowy
  • JEDNOSTKOWE ZUŻYCIE PALIWA, G / KWH: 395
  • MAKSYMALNA MOC, KM (KW): 7.5
  • POJEMNOŚĆ SILNIKA W CM 3: 212
  • PRĘDKOŚĆ OBROTOWA WAŁU KORBOWEGO, OBR / MIN: 1800
  • KIERUNEK OBROTÓW: w lewo
  • POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA, L: 4,9
  • ILOŚĆ OLEJU W SKRZYNI KORBOWEJ, L: 0,6
  • OLEJ: SAE 10W40
  • URUCHAMIANIE: ręczne
  • WAGA (KG): 20
  • RODZAJ I DOSTĘPNOŚĆ MOTOREDUKTOREM: TAK
  • WYMIARY W MM: 400х375х380

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Właściciel serwisu: © AGROPRO Sp. Z O.O. z siedzibą w Rzeszowie wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000865103
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu